איך לאכול נכון בשגרת היום יום
top of page
  • Writer's pictureor german

איך לאכול נכון בשגרת היום יום


בדומה לחשבון הבנק גם הדיאטה שלכם מבוססת על מתמטיקה פשוטה – הכנסת כמות קטנה יותר של קלוריות לגוף + שריפת קלוריות תוביל לגרעון קלורי. במקביל- ברגע שאתם מוציאים מהבנק סכום גבוה מהיתרה שלכם תגלו מינוס קטן לשמאל היתרה שלכם. אך כיצד אפשר לאכול פחות מבלי לחוש רעבים ותשושים כל היום? אספנו עבורכם כמה טיפים קצרצרים וחשובים בתחום.

החליפו מוצרים עתירי קלוריות בתחליפים בריאים דלי קלוריות

שינוי המנות היומיות יעשה פלאים. את הפסטה שלכם תוכלו להחליף בכוסמת או בקינואה, את הסטייק העסיסי החליפו בדג או עוף ושלבו בכל ארוחה שתיה של כוס מים אחת או מיץ בעל ערך קלורי נמוך.

שלבו ירקות בתפריט

את הצלחת עם המנה העיקרית והתוספת צמצמו לשני שליש ובשטח הפנוי שנותר שלבו ירקות שונים. תוכלו לגוון בין תירס, קישואים, שעועית, גרגירי חומוס מבושלים וירקות נוספים. הירקות ימלאו את הבטן ויעניקו ערך קלורי נמוך.

צמצמו את האחוזים על הגבינה הלבנה שלכם

אם אתם נמנים על חובבי הגבינות נסו לעבור לגרסאות דלות קלוריות. במקום הגבינה הצהובה נסו את הגבינה הלבנה בעלת ½ שומן. את החלב תוכלו להמיר בגרסה דלת קלוריות ועברו למעדני בריאות שאינם כוללים שלל תוספות עתירות סוכרים.

אכלו מספר ארוחות קטנות במהלך היום

נסו שלא לדחוס את הארוחות במהלך היום לארוחה אחת או שתיים, אלא פזרו את הארוחות במהלך היום. כך, לא תגיעו לארוחת הערב כאשר אתם "מתים" מרעב. חתכו מראש ירקות ופירות טריים כמו גזר, תפוח או הכניסו בננה אחת לתיק שאותו אתם לוקחים לעבודה וכך תוכלו לחלק את היום ל- 5-6 ארוחות קטנות מזינות ומשביעות.

נסו למשך שבוע שבועיים את השינויים בתפריט וגלו כיצד תחושת הנפיחות בבטן מתחילה לרדת ללא רעב!


bottom of page